23 February 2009

Vote/Poll Closed

Pengundian telah dibuat dan keputusan para pengunjung dan blogers mengenai tinjauan teman terhadap Perak telah habis dan telah pun diketahui..
BN Perintah semula Perak menjadi tajuk persoalan pada pengundian teman.. maka ini lah keputusannya yang dapat dilihat pada gambar disebelah ini.. Kelihatan pada pandangan teman (aih teman tak setuju) telah menduduki tangga pertama dalam vote tersebut.. Kire undian tidak setuju telah memenangi hadiah yang teman tengah pokior nak bagi ape..
teman mengulas pula.. bile dilihat secara telus dan kejujurannya adalah pihak pembangkang tidak menyukai akan kepimpinan BN di Perak kembali apabila Sultan menitahkan Zambry Kadir untuk menjadi MB Perak yang baru bersama2 barisan EXCOnya..
namun terdapat tiga(3) undian mengatakan (Setuju bebenor), ini menunjukan terdapat insan yang merasakan baik BN memerintah semula Negeri Perak. Kemungkinan pengundi memikirkan kepentingan Parti ataupun melihat kepincangan politik Perak dulu.
Apa2 pun ini hanyalah undian biasa sahaja, tiada melibatkan SPRM ataupun mana2 pihak.. Cume pihak teman aje yang mengatei nak buat..

P/s: kepada WiraMuda (bukan nama sebenar) Sila tuan lepas ini JANGAN membuat undian berulang2 kali.. harap jujur dalam menjadi diri sendiri.. Sekian!

8 comments:

Pok Li said...

Undi jangan tak undi

CIVIC Power said...

To Pok Li

marilah kite keluar mengundi di hari mengundi
(Mcee pak Jabik)
Man Laksa!

melayuangkat said...

Bilalah Agaknya ahli ahli Politik semua nak buat kerja selain berPolitik.

Fatin Baharum said...

ok pe bn.. ;)

CIVIC Power said...

To Melayu angkat..

Tunggu le puan diorang berhenti berpolitik

CIVIC Power said...

To Fatin nabila

Ok juga

ikan emas said...

Opps , rugi teman dah terlepas nak ngundi!!

CIVIC Power said...

To ikan emas,

Tak pe mike boleh undi yang lain pulak