13 January 2009

Ohh Memey...



Memey Suhaiza/ Norman Hakim Abby Abadi


Melihat pada tajuk diatas 2 seperti "gatey" plak teman nie.. tapi sebenornye teman sje aje nak letak tajuk cam 2.. atenye ye.. kui3x
Nie nak cerite le skit.. Teman sje gatey nak tengok tv sebab sume kwn2 staff teman yg berkaum hawa dok sebok meluahkan perasaan marah n x puas hati kepada Memey yang diundang sebagai tetamu WHI (wanita hari ini TV3). Teman nengok le sekejap.
Uish mcm2 le soalan diajukan kepada Memey yang rata2 cuba menyalahkan Memey dalam Kes Penceraian Norman Hakim dan Abby Abadi. Ade juge penonton yang membuat panggilan tepon menanyakan sendiri soalan dan ade juge yang memberi semangat kepada Memey..

Cian Memey teman tengok dia.. Udah nangis Memey teman tengok..

Apa komen teman le cite dia nie.. Teman x tau nak komen ape.. Dunia artis nie macam2 bende ade. Cerai 2 teman udah selalu dengor kat tv melibatkan artis Malaysia.
Tapi teman percaye ramai wanita2 yang diluar sana terutamanya yang sudah berkawin akan menyalahkan Memey tidak ketinggalan juge yang lelaki.. Bagi mereka Memey adalah perosak rumah tangga orang. Ai entah le..

Teman tadi ndak juge memberi pandangan kat TV3 tapi tepon2 tak dapat..
Ate kome ade ke nak beri pendapat ?

8 comments:

CIVIC Power said...

Nie komen pribadi teman. Bagi teman Memey tu lawo lagi anggun.
Buruk baik dia dia aje yang tahu. Teman x reti nak tuduh bukan2. Tapi bagi teman klu "x di cuit x terasa".
Mungkin Memey pikat, mungkin Norman layan.
Kesian pulak kt Abby..

Dakjaat™ said...

komen mike (aku ke?) wakakkakakaka! ;p

memey nangis? baguslah ..
dulu dakjaat ada gak skandal ngan nora danish before dia kenal toh .. takde pape pown .. paparazi tangkap jer gambar cam biasa .. takde plak kuar kat mag or any newspaper yang jual gosip .. kehkehkeh! ;p see..

CIVIC Power said...

To Dakjaat..

Leh caye ke cite nie?

a b c d e a t h said...

wakakakaka!!
donia ohh donia..!!

jejakaterang said...

apa ada hal lelaki boleh kawin sampai empat kalau mampu dan adil itu adalah terlalu komplek maknanya.adil bagi si A mungkin berbeza bagi si B so apa ada hal kawin je Norman>>>>>>>>>>syok wo

CIVIC Power said...

Terima kasih tuan jejaka

Pada pandangan teman le, Norman patut menikahi Memey untuk membetulkan keadaan dan menikahi semula Abby.. ha kan bagus cam 2, x yah cerai berai.

orangbukit said...

Dua2 gatey..

CIVIC Power said...

To orang bukit..

Hehe ate da rope e2.. deme mengelenyor