05 January 2009

Kesian

Ini nukilan peribadi teman tentang blog teman nie..

Terlebih dahulu teman nak pohon ampun dan maaf jika ada yang tersinggung dan rasa jengkel serta tidak puas hati tentang apa yang teman dah tulis selama ini.
Tidak dinafikan lagi semenjak dua menjak ini teman cukup gemor menulis tentang hal perihal isu dalam islam. Kebanyakannya adalah mengenai hal-hal nak jatuhkan islam aje. So teman pun tulis le ape yang patut.. Kesannya, ade yang sokong dan ade yang cam x beberapa selesa dengan ape yang teman tulis... Biase le tu bagi teman.. x semua pendapat manusia nie same ye dak..

Apa yang teman fikirkan adalah adil ke Islam diperlakukan sebegini.. Kenapa Islam yang perlu dikecam dan dihina. Kenapa islam yang terima tentangan. Semua ini tidak adil dan satu penghianatan terhadap islam. Mereka (islam) juga manusia yang hidup dimuka bumi ini. Hamba ciptaan yang Maha Esa. Sama warna darah dan sama bentuknya cuma rupa sahaja yang berbeza. Tapi mereka (palestin) tetap jadi mangsa...

Islam tidak mengajar umatnya memusuhi umat lain dan merosakan umat lain. Islam adalah agama yang cintakan keamanan dan kedamaian sejagat. Islam for PEACE!
Tapi islam jugalah jadi mangsa-mangsa kekejaman itu semenjak Nabi Muhammad S.A.W lagi.

Buat teman-teman sebloggers sekalian, teman ucapkan ribuan terima kasih diatas komen dan pandangan kome kepada penulisan teman. Selamat berbloggers dgn penulisan dan pendapat yang tersendiri. Wassalam dan sekian.

-Civic Power-

2 comments:

My Name Is Han said...

hmmm...
teman ok je... =)

fahana_ann said...

aku pun sama ngan a b c d e a t h tu..huhuhu..diaorang tu cemburu geram dan sakit hati..dan kita kena sedar dan ambik pengajaran dgn apa yang berlaku..