05 January 2009

Damn Israel!

Kekejaman Rejim Israel x berkesudahan lagi ditebing Gaza yg banyak mengorbankan rakyat Palestin. Wanita dan yg terbaru mangsa kereta kebal adalah seorang kanak2. Bertiketkan pemusnahan tentera Hamas menjadikan satu peluang besar Israel untuk memusnahkan ramai lagi umat islam Palestin yg tidak berdosa.
Rata2 umat islam di seluruh dunia mengecam tindakan Israel keatas Tebing Gaza dan mereka juga meminta agar serangan dihentikan segera. Tak ketinggalan di tanah air teman juga.

Apa yang kita boleh buat untuk membantu Palestin?
Apa yang kita boleh buat untuk lumpuhkan Israel?

Apa yg kita dapat buat lagi.. kita da sokong palestin.. Kita beri derma dan bantuan kepada mereka (palestin) tapi kalau Negara2 Arab lain tidak bersatu menetang kekejaman Israel dan kelahnatan mereka memang susah le cam ni..

Apa yg kita boleh lakukan untuk lumpuhkan Israel.. teman sokong sesetengah pihak untuk boikot ekonomi yahudi di Malaysia nie. JANGAN BELI BARANGAN ISRAEL!
Klu kita semua wat cam 2 alamatnye x berduit le Israel.. Wallahualam..

YA ALLAH, SELAMATKANLAH SAUDARAKU DI PALESTIN!





Selagi umat islam itu bernyawa selagi itu yahudi dan sekutunya tidak senang tidur..
F*#K on Israel and AS!

9 comments:

Dakjaat™ said...

alahai .. tajuk tu ubah la sikit ... takde maknenyer nak buat title camtu ....

apakah betul anda sudah menderma, membantu dan yang sewaktu dengannya untuk palestin?

fikir2kanlah ...

CIVIC Power said...

X pe dakjaat.. teman x perlu membuktikan ape yang teman da buat kepada umat islam palestin.

Yob sudah derma ke?

GELIgeli said...

betul tuuu..jangan minum coca-cola..kfc dan sewaktu dengannya.

CIVIC Power said...

Terima Kasih En. Geligeli diatas komen anda..

Banyak lagi barangan Israel ni.. meliputi pelbagai keperluan..
Contohnye.. Jgn membeli barangan yg dijual di 7eleven.
Setakat nak beli gule2 kat kedai mamak pun ade.

Kui3x!

Dakjaat™ said...

lagi satu .. eh dua .. jangan mengeja perkataan "is" dan "real" dalam penulisan anda.. boikot Israel maa... hahahahahahahahahahahha! ;p

CIVIC Power said...

Terima kasih En. Dakjaat atas komen anda..

Teman x sokong ReaL Madrid tapi teman suka Chelsea FC.. Wakaka!

fahana_ann said...

chelsea pun sama la tu..boikot lah betul2..huhuhu.walaupun ramai lagi yang terus menyokong at least kita juga berjuang dari jauh..

Dakjaat™ said...

haaaa ... damn israel .. tu tajuk ngam sangat2.. hahahaha! MAMPOS ISRAEL!!

CIVIC Power said...

Terima Kasih dakjaat atas komen anda..

Nti teman nak mencarut plak la pasl israel nih.. ish3x