29 May 2009

Cinta hati teman


Sekali lagi hati teman dicuit dengan bunga2 cinta.. tercuit dengan rasa sayang yang amat dalam dan seperti cintaku bukan diatas kertas... (ehem patah perkataan macam pernah dengar tapi ntah)..
Apa khabo mike semua, harap sihat wal'afiat hendaknya lah yee.. maaf la skang teman da tak macam dulu lagi berbloging seperti macam kerja wartawan hari2.. skang teman da banyak pulak le kerjenye.. atenye ye..
Rope macam kotak nie adalah pedal namenye yang dikeluarkan oleh BOSS.. gunenye untuk menukar clean tone guitar karen teman ke metal/overdiven tone dan yang kotak putih itu bertugas sebagai delay untuk tone yang agak clean. Digital Delay DD-3 serta Metal Zone MT-2 memang besh giler.. nak men lagu MAY tak pun A. Halim konpem tak de masalah.. tapi yang bermasalahnye hanyalah skill teman je lagi..
aduih.. tak buleh lagi nak dibawak kenduri kawin..
Namun apa-apa pun dengan bantuan kedua bende alah ini sedikit sebanyak dapat membantu mereka yang amatur berlatih dan mencari lagu dengan lebih mudah.. (tapi tune kene betul arr dulu).. Cume yang tak beshnye ialah poket teman sekali lagi tenat dan rabak kerana tindakan kerakusan teman membeli dame nie.. aiihhh susah le nak dikabokan dah.. Bior aje le..
Hehe tapi teman suke disini nak menasihati rakan2 yang dok men gig tak pun suke jamming kat luar sana.. Minta jgn salah guna dadah dan jauhilah arak.. stay clean.. sure boleh layan punyer..
Wish you out there a happy day..
"Learn by ears, play by heart!"

10 comments:

My Name Is Han said...

pehhh!!
metal zone tuu..
power rangers laa!!
ekekeke!!

Unknown said...

POWER LA...

CIVIC Power said...

To Penumbok Dinding

Muehehe

CIVIC Power said...

To ~0~

Power giler

sharamli said...

0k..jauhkan r0k0k jgk..hi3

mugiwara said...

ok....
tgh tggu album kuar ni~
:)

CIVIC Power said...

To Sharamli

Mike suke bebenor ngutuk teman..
aii rase bersalah pule teman nih..

CIVIC Power said...

To Mugiwara..

Teman nak men band kenduri kawen jadilah

sharamli said...

nak bkk studi0 ke?

CIVIC Power said...

To Sharamli

Cadang2 nye begitulah nampak gayenye
yong...